Lambda-sondi, Takana, Oikea, Vasen, Pakosarja
ASTON MARTIN DB7 Vantage, DB7 Volante FORD B-MAX, COUGAR, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA Van V, FIESTA Van VI, FOCUS I, FOCUS Turnier I, FUSION, GT, KA, KA Van, MAVERICK, MONDEO II, MONDEO III, MONDEO Sedan II, MONDEO Sedan III, MONDEO Turnier II, MONDEO Turnier III, STREET KA, USA ESCAPE, EXPEDITION, EXPLORER, EXPLORER SPORT TRAC Crew Cab Pickup, FUSION, MUSTANG Convertible, MUSTANG Coupé, TAURUS, TAURUS Wagon, THUNDERBIRD Cabriolet, THUNDERBIRD Coupé, WINDSTAR JAGUAR S-TYPE II MAZDA CX-9, TRIBUTE MG MG X-POWER, ZT, ZT- T ROVER 75, 75 Tourer I
Kuva 1/4
Hinta99,53 €
/kpl sis. ALV
Toimitus 4-8 arkisin
Lisää suosikkeihin
Toimitus:
Hinta4,75 €
Tuotenro:
84521
OE-nro:
1 123 897, 1 619 640, 1123897, 1R3Z9G444AA, 1S7F 9F472 AB, 1S7F9F472AB, 1S7F-9F472-AB
Tekniset tiedot
- Johdineristeen malli
- silikonipintainen kuitupunoseriste
- Liittimen väri
- Vihreä
- Pituus (mm)
- 350
- Kaapelinmitta (mm)
- 240
- Napojen määrä
- 4
- Liitosten lukumäärä
- 4
- Johtojen lukumäärä
- 4
- Paino (kg)
- 0,117
- Kierrekoko
- M18 x 1,5
- Lambda-anturi
- Kierre, esivoideltu
- Lambda-anturi
- Lämmitetty
- Alkuperäisnumerolle
- 1S7F 9F472 AB
- Pistokkeen kotelon muoto
- Pyöreä
Yleinen tuotetieto
Tarkista aina seuraavat tiedot ennen ostoa, jotta voit olla varma, että lambda-anturi on autoosi sopiva:
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.