Lambda-sondi, Eteen, vasen, Taakse, oikea, Taakse, vasen, Vasen, Oikea
AUDI A3, A4 B5, A4 B5 Avant, A4 B6, A4 B6 Avant, A4 B6 Cabriolet, A4 B7, A4 B7 Avant, A6 C5, A6 C5 Avant, A8 D3, ALLROAD C5, TT, TT Roadster OPEL SIGNUM Halvkombi, VECTRA C, VECTRA C GTS, VECTRA C Kombi SEAT ALHAMBRA, AROSA, LEON SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I, SUPERB I VAUXHALL VECTRA Mk II VW BORA I, BORA Variant, GOLF IV, GOLF Variant IV, LUPO I, PASSAT B5, PASSAT B5 Variant, PASSAT B5.5, PASSAT B5.5 Variant, PHAETON, POLO, SHARAN, TOUAREG
Kuva 1/4
Hinta66,63 €
/kpl sis. ALV
Toimitus 2-5 arkisin
Lisää suosikkeihin
Toimitus:
Hinta4,75 €
Tuotenro:
63900
OE-nro:
030 906 262 D, 030 906 262 E, 030 906 262 L, 06A 906 262 AG, 30 906 262 D, 30 906 262 E, 30 906 262 L
Tekniset tiedot
- Johdineristeen malli
- silikonipintainen kuitupunoseriste
- Liittimen väri
- Musta
- Pakoputkisto
- Ennen katalysaattoria
- Pituus (mm)
- 700
- Kaapelinmitta (mm)
- 700
- Napojen määrä
- 4
- Johtojen lukumäärä
- 4
- Paino (kg)
- 0,138
- Kierrekoko
- M18 x 1,5
- Lambda-anturi
- Kierre, esivoideltu
- Lambda-anturi
- Säätöanturi
- Alkuperäisnumerolle
- 030 906 262 L
- Pistokkeen kotelon muoto
- D-muoto
Yleinen tuotetieto
Tarkista aina seuraavat tiedot ennen ostoa, jotta voit olla varma, että lambda-anturi on autoosi sopiva:
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.