Lambda-sondi, Oikea, Pakosarja
FERRARI 5__ MARANELLO FIAT DUCATO Buss, ULYSSE FORD FOCUS II, KUGA I, MONDEO IV, MONDEO Sedan IV, MONDEO Turnier IV, S-MAX PORSCHE 911, 911 Cabriolet, 911 Targa SAAB 9-3, 9-3 Cabriolet, 9-3 Kombi, 9-3X, 9-5, 9-5 Kombi VOLVO C30, C70 Cabriolet I, C70 Cabriolet II, C70 Coupé I, S40 II, S60 I, S60 II, S70, S80 I, S80 II, V50, V70 I, V70 II, V70 III, XC70 CROSS COUNTRY I, XC90 I
Kuva 1/4
Hinta42,49 €
/kpl sis. ALV
Toimitus 2-5 arkisin
Lisää suosikkeihin
Toimitus:
Hinta4,75 €
Tuotenro:
229870
OE-nro:
12 79 9169, 30 63 7837
Tekniset tiedot
- Johdineristeen malli
- silikonipintainen kuitupunoseriste
- Liittimen väri
- Harmaa
- Pakoputkisto
- Katalysaattorin jälkeen
- Pituus (mm)
- 725
- Kaapelinmitta (mm)
- 600
- Napojen määrä
- 4
- Johtojen lukumäärä
- 4
- Paino (kg)
- 0,169
- Kierrekoko
- M18 x 1,5
- Lambda-anturi
- Kierre, esivoideltu
- Lambda-anturi
- Määritysanturi
- Alkuperäisnumerolle
- 12 79 9169
- Pistokkeen kotelon muoto
- suorakulmainen (rectangular)
Yleinen tuotetieto
Tarkista aina seuraavat tiedot ennen ostoa, jotta voit olla varma, että lambda-anturi on autoosi sopiva:
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.