Lambda-sondi, Edessä, Takana, Eteen, oikea, Eteen, vasen, Keskellä
AUDI A3, A4 B6, A4 B6 Avant, A4 B6 Cabriolet, A6 C5, A6 C5 Avant, ALLROAD C5, TT, TT Roadster SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA SC IV, INCA, LEON, TOLEDO II SKODA FABIA I, FABIA II, FABIA Combi I, FABIA Combi II, FABIA Praktik I, FABIA Sedan I, OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I, ROOMSTER VW BORA I, BORA Variant, CADDY Minibus, minivan II, CADDY Skåp/stor limousine II, GOLF IV, GOLF V, GOLF Variant IV, LUPO I, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, POLO, POLO III, POLO CLASSIC III, POLO Sedan IV, POLO Variant
Kuva 1/4
Hinta61,02 €
/kpl sis. ALV
Toimitus 3-8 arkisin
Lisää suosikkeihin
Toimitus:
Hinta4,75 €
Tuotenro:
87150
OE-nro:
022 906 262 K, 022 906 265 C, 030 906 262 M, 06A 906 262 AD, 06A 906 262 AG, 06A 906 262 AS, 06A 906 262 AT
Tekniset tiedot
- Johdineristeen malli
- silikonipintainen kuitupunoseriste
- Versio
- ZR-PLANAR
- Pituus (mm)
- 350
- Kaapelinmitta (mm)
- 225
- Napojen määrä
- 4
- Johtimien määrä
- 4
- Paino (kg)
- 0,129
- Kierrekoko
- M18 x 1,5
- Lambda-anturi
- Kierre, esivoideltu
- Pistokkeen kotelon muoto
- D-muoto
Yleinen tuotetieto
Tarkista aina seuraavat tiedot ennen ostoa, jotta voit olla varma, että lambda-anturi on autoosi sopiva:
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.