Lambda-sondi, Eteen, oikea, Vasen, Oikea
AUDI A4 B6, A4 B6 Avant, A4 B6 Cabriolet, A4 B7, A4 B7 Avant, A8 D3, TT, TT Roadster PORSCHE CAYENNE SEAT AROSA, INCA SKODA OCTAVIA Combi I VW BORA I, BORA Variant, CADDY Minibus, minivan II, CADDY Skåp/stor limousine II, GOLF IV, GOLF Variant IV, LUPO I, MULTIVAN V, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, PASSAT B5.5, PASSAT B5.5 Variant, PHAETON, POLO CLASSIC III, POLO Variant, TRANSPORTER Buss V, TRANSPORTER Flak/chassi V, TRANSPORTER Skåp V
Kuva 1/4
Hinta67,34 €
/kpl sis. ALV
Toimitus 10-15 arkisin
Lisää suosikkeihin
Toimitus:
Hinta4,75 €
Tuotenro:
86069
OE-nro:
022 906 265 C, 06A 906 262 BB, 06A 906 262 CJ, 06C 902 265 M, 06C 906 265 L, 06C 906 265 M, 07C 906 262 AR
Tekniset tiedot
- Johdineristeen malli
- silikonipintainen kuitupunoseriste
- Pakoputkisto
- Katalysaattorin jälkeen
- Kopan väri
- Musta
- Versio
- ZR-PLANAR
- Pituus (mm)
- 730
- Kaapelinmitta (mm)
- 600
- Johtimien määrä
- 4
- Paino (kg)
- 0,158
- Kierrekoko
- M18 x 1,5
- Lambda-anturi
- Kierre, esivoideltu
- Lambda-anturi
- Määritysanturi
- Pistokkeen kotelon muoto
- D-muoto
Yleinen tuotetieto
Tarkista aina seuraavat tiedot ennen ostoa, jotta voit olla varma, että lambda-anturi on autoosi sopiva:
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.