Lambda-sondi, Vasen, Oikea, Pakosarja
ASTON MARTIN DB7 Vantage, DB7 Volante, DB9 Vantage, DB9 Volante FORD COUGAR, ESCORT Skåp / kombi VI, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA Skåp/stor limousine, FIESTA Van V, FIESTA Van VI, FOCUS I, FOCUS Sedan I, FOCUS Turnier I, FUSION, KA, KA Van, MAVERICK, MONDEO I, MONDEO II, MONDEO III, MONDEO Sedan I, MONDEO Sedan II, MONDEO Sedan III, MONDEO Turnier I, MONDEO Turnier II, MONDEO Turnier III, PUMA, RANGER, STREET KA, TOURNEO CONNECT, TRANSIT Buss, TRANSIT CONNECT, TRANSIT Flak/chassi, TRANSIT Skåp, USA AEROSTAR, BRONCO II, CONTOUR, ESCAPE, EXPEDITION, EXPLORER, EXPLORER SPORT TRAC Crew Cab Pickup, FREESTAR, FUSION, MUSTANG Convertible, MUSTANG Coupé, TAURUS, TAURUS Wagon, THUNDERBIRD Cabriolet, THUNDERBIRD Coupé, WINDSTAR JAGUAR S-TYPE II MAZDA 121 III, 2, CX-9, TRIBUTE MG MG X-POWER, ZT, ZT- T ROVER 75, 75 Tourer I
Kuva 1/4
Hinta60,52 €
/kpl sis. ALV
Toimitus 10-15 arkisin
Lisää suosikkeihin
Toimitus:
Hinta4,75 €
Tuotenro:
85338
OE-nro:
1T24 9G444H AA, 4 080 239, 4 174 510, AJ05-18-861 B, AJ05-18-861B, YL84 9G444 AC, YL8Z 9G444 AC
Tekniset tiedot
- Johdineristeen malli
- silikonipintainen kuitupunoseriste
- Pituus (mm)
- 530
- Napojen määrä
- 4
- Paino (kg)
- 0,14333
- Lambda-anturi
- Kierre, esivoideltu
- Lambda-anturi
- Sormisondi
Yleinen tuotetieto
Tarkista aina seuraavat tiedot ennen ostoa, jotta voit olla varma, että lambda-anturi on autoosi sopiva:
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.