Lambda-sondi
ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO ALFA ROMEO 147, 166, GIULIETTA, GIULIETTA Skåp/halvkombi, GT, GTV, MITO, SPIDER FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, CINQUECENTO, CINQUECENTO VAN, DOBLO Buss, DOBLO Cargo, DOBLO Flak/chassi, DOBLO Minibus, minivan, DOBLO Skåp/stor limousine, FIORINO Minibus, minivan, FIORINO Skåp/stor limousine, GRANDE PUNTO, GRANDE PUNTO Van, IDEA, IDEA Van, LINEA, MAREA, MAREA Weekend, PALIO, PALIO Weekend, PANDA, PANDA Skåp/halvkombi, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO Skåp/halvkombi, PUNTO Skåp/halvkombi, QUBO, SIENA, STILO, STILO Multi Wagon, STILO VAN, STRADA Pick-up LANCIA DELTA III, LYBRA, LYBRA SW, MUSA, THESIS, Y, YPSILON
Kuva 1/4
Hinta65,84 €
/kpl sis. ALV
Loppu varastosta
Lisää suosikkeihin
Toimitus:
Hinta4,75 €
Tuotenro:
84302
OE-nro:
46 418 568, 46 430 175, 46 449 401, 46 455 802, 46 460 055, 46 519 517, 46418568
Tekniset tiedot
- Johdineristeen malli
- silikonipintainen kuitupunoseriste
- Liittimen väri
- Musta
- Värimerkintä
- Musta
- Pituus (mm)
- 450
- Kaapelinmitta (mm)
- 340
- Napojen määrä
- 4
- Liitosten lukumäärä
- 4
- Johtojen lukumäärä
- 4
- Paino (kg)
- 0,119
- Kierrekoko
- M18 x 1,5
- Lambda-anturi
- Kierre, esivoideltu
- Avainväli
- 22
- Alkuperäisnumerolle
- 46 455 802
- Pistokkeen kotelon muoto
- Soikea
Yleinen tuotetieto
Tarkista aina seuraavat tiedot ennen ostoa, jotta voit olla varma, että lambda-anturi on autoosi sopiva:
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.
Tarvitsetko säätöanturin tai diagnoosianturin?
Säätöanturi on auton haaraputkessa tai heti haaraputken perässä.
Diagnoosianturi on katalysaattorissa tai heti katalysaattorin perässä.
Kaikissa autoissa ei ole diagnoosianturia. Nyrkkisääntö on, että vuoden 2000 jälkeen valmistetuissa autoissa on diagnoosianturi.
Että tiedoissa ilmoitettu lambda-anturin mistä/mihin vuosi/päivämäärä vastaa auton tietojaaa.
Jos olet epävarma, tarkista, että myös ilmoitettu Bosch-/alkuperäisvarustenumero vastaa auton nykyisen lambda-anturin numeroa.
Asennuksen yhteydessä on varottava juottamasta lambda-anturin kaapeleita yhteen auton kaapeleiden kanssa. Asennuksessa on suositeltavaa käyttää muuta liitosmenetelmää.